Αρχική Forum ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ Κατάθλιψη και παρενέργειες αντικαταθλιπτικών
Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1

ΘΕΜΑ: Κατάθλιψη και παρενέργειες αντικαταθλιπτικών

Κατάθλιψη και παρενέργειες αντικαταθλιπτικών 15 Μαρ 2014 04:40 #5591

  • agg3l0s
  • ( Επισκέπτης )
  • Το Άβαταρ του/της agg3l0s
Καλησπέρα σας. Ονομαζομαι Άγγελος, 23 ετών .Τα τελευταια 3 χρόνια πάσχω από κατάθλιψη και αυτοκτονική συμπεριφορά (έτσι μου είπε τουλαχιστον ο ψυχίατρος με τον οποίο ξεκίνησα θεραπεία εδω και 2 μήνες, εγώ προσωπικά δεν ηξερα τι είχα, αν και έκανα εικασείες στο μυαλό μου μέχρι που μου το επιβεβαίωσε ο ίδιος ο ψυχίατρος). Ξεκίνησα αγωγή με Epilyd 50mg (τώρα 100mg). Πέραν οτι σε αυτους τους 2 μήνες δεν έχω δει κάποια διαφορά, θέλω να σταθώ σε μια συγκεκριμένη ''ιδιαιτερότητα'' η οπόια ''ξύπνησε'' μετά από 7-8 χρόνια.

Προσωπικά ουτε καν εγώ δεν μπορώ να εκφράσω με λόγια στο 100% αυτού που μου συμβαίνει και θα το θέσω όσο πιο σφαιρικά και μη χοντρικά μπορώ.

Αυτο το πράμα το πάθαινα απ τα 9 μου ως τα 14 μου τουλάχιστον μια φορα στους 2 μήνες. Απ' τα 14 και μετά απλά σταμάτησε. Μέχρι που ξαναεμφανήστηκε τώρα στα 23 μου.

Υποθέστε οτι βρίσκεστε σε ένα διάδρομο και αιωρείστε 2-3 εκατοστά απ'το πάτωμα σε όρθια στάση. Για κάθε ένα μέτρο που προχοράω στον διάδρομο, αυτό αντιστοιχεί σε 1 δευτερολεπτο. (1m/s) Για κάθε δευτερόλεπτο που περνάει νιώθω οτι αφαιρούμαι όλο και πιο πολύ απ'τον εαυτό μου και χάνομαι. Ξερω οτι είμαι ΕΓΩ, ενώ παράλληλα χάνομαι. Επαναλαμβάνω στο κεφάλι μου το ποίος είμαι, πως λένε τους γονείς μου και γενικά πράματα δεδομένα και αλήθειες, για να με κρατήσουν και να πω στον εαυτό μου οτι εχω ''σωας τα φρένας''. μετά απο 14-15 δευτερόλεπτα βλέπω μια μαυρίλα και μετα όλα OK. Περιττό να αναφέρω οτι αυτά τα 14-15 δευτερόλεπτα ήτανε γεμάτα τρόμο, φόβο, αμηχανία και ''τρέλα'' και γι'άυτο με έχει στιγματίσει τόσο αυτή η κατάσταση.

Αυτό μου ξαναπαρουσιαστηκε τώρα, όταν άρχισα τα αντικαταθλιπτικά και δε νομίζω οτι είναι τυχαίο. Σίγουρα θα το συζητήσω με τον ψυχίατρο μου στην επόμενη συνεδρία αλλά θέλω να μάθω αν και κάποιος άλλος είχε παρόμοια εμπειρία ή κάτι παραπλήσιο και πως αυτός το εξηγεί.

Προσωπικά πιστεύω οτι το epilyd μου ξαναξύπνσε αυτή την ανωμαλία στο κεφάλι μου, την οπόια δε μπορώ να εξηγήσω μέχρι σήμερα και ακόμα φοβάμαι την ώρα που θα ξανασυμβεί.

Υ.Γ Δεν έχω κάνει ποτέ στη ζωη μου ναρκωτικά.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Κατάθλιψη και παρενέργειες αντικαταθλιπτικών 16 Μαρ 2014 01:34 #5592

  • κραταιά
  • ( Διαχειριστής )
  • Το Άβαταρ του/της κραταιά
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 124
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 31
  • Κάρμα: 8
agg3l0s Καλώς μας ήρθες.

Είναι πολύ σημαντικό που μας καταθέτεις την τόσο προσωπική σου εμπειρία. Αν και δεν έχω βιώσει κάτι παρόμοιο καταλαβαίνω όμως την δυσφορία που σου προκαλεί, επειδή έχω περάσει δύσκολες καταστάσεις κι εγώ όπως και όλοι όσοι βρίσκονται εδώ. Αλλά και να είχα παρόμοια συμπτώματα θα απέφευγα να τοποθετηθώ επειδή ο κάθε άνθρωπος χρειάζεται διαφορετική προσέγγιση.
Το σωστό είναι αυτό που έγραψες, να μιλήσεις με τον ειδικό που σε παρακολουθεί. Επίσης όσον αφορά στη φαρμακευτική αγωγή και την διαφορά που δεν έχεις δει, εμπειρικά θα σου πω ότι χρειάζεται χρόνο για να δράσει και αυτό διαφέρει επίσης από οργανισμό σε οργανισμό. Αλλά και γιαυτό το ιδανικό είναι να το συζητήσεις με τον γιατρό σου, επειδή μερικές φορές χρειάζεται να αλλάξει η δοσολογία ή το φάρμακο.
Αυτό για την "ιδιαιτερότητα" που το είχες στο παρελθόν, το έχεις πει στον ψυχίατρό σου;
Τέλος θα ήθελα να σου πω ότι αν χρειαστείς οτιδήποτε, μη διστάσεις να μας το πεις. Όπως επίσης αν θες υπάρχει και το MAZI στο FB, αλλά μπορείς να έρθεις και σε μία από τις Ομάδες Αυτοβοήθειας που έχουμε για να γνωριστούμε και να σε βοηθήσουμε ακόμα περισσότερο.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Κατάθλιψη και παρενέργειες αντικαταθλιπτικών 25 Μαρ 2014 18:14 #5607

  • dunkel
  • ( Μέλος )
  • Το Άβαταρ του/της dunkel
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Φρέσκος Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 10
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
  • Κάρμα: 0
Αγγελε περα απο την καταθλιψη μηπως βιωνεις αγχος?
Και το ρωταω αυτο γιατι, παθαινω κατι παρομοιο κυριως οταν ειμαι αγχωμενη, δλδ.. χανω την αισθηση του σωματος μου, ειναι σαν να ειναι ολα μια ταινια, αλλο το σωμα μου και αλλο ο εαυτος μου, λες και δε μπορουν να ξαναγινουν ολα ενα, και με πιανει τρομος! Δε ξερω αν σου μοιαζει με αυτο που βιωνεις, μπορει να φταινε και τα φαρμακα που παιρνεις, ρωτα το γιατρο σου.. ειναι το καλυτερο που εχεις να κανεις..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.150 δευτερόλεπτα