Αρχική Forum ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Παρενέργειες φαρμάκων
Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1

ΘΕΜΑ: Παρενέργειες φαρμάκων

Παρενέργειες φαρμάκων 05 Μαρ 2015 01:49 #5828

  • alxp
  • ( Μέλος )
  • Το Άβαταρ του/της alxp
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Φρέσκος Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 12
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
  • Κάρμα: 0
Θα ηθελα πραγματικά να ακούσω τις γνώμες και απο άλλα μέλη για τις επιδράσεις των αντικαταθλιπτικων στο βαρος και τη σεξουαλικη επιθυμία.Ξεκίνησα με zoloft των 75 mg και έβαλα 7 κιλα σε 7 μηνες σχεδον χωρίς να το καταλάβω.Συνέχισα με ladose.Τα ιδια παλι.Ο μεταβολισμός μου άλλαξε τελείως και εκεί που έτρωγα πολύ και δε πάχαινα ξαφνικά με το λίγο που έτρωγα πρηζόμουνα.Το θέμα ειναι οτι ούτε η προηγούμενη γιατρος μου,ουτε η τωρινη παραδεχονται οτι τα αντικαταθλιπτικα παχαινουν.Επίσης δεν παραδέχονται οτι μειώνουν τη σεξουαλικη επιθυμία,που εμένα προσωπικά μου την έχουν μειώσει στο ελάχιστο σε σημείο που να μου προκαλει αποστροφη το όλο θέμα.Ειμαι απεγνωσμενη γιατι μαζι με την καταθλιψη αντιμετωπιζω και αυτα τα προβληματα καιθα θελα να ξερω αν υπαρχουν και αλλοι που αντιμετωπίζουν το ίδιο θέμα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Παρενέργειες φαρμάκων 19 Μαρ 2015 01:51 #5837

  • κραταιά
  • ( Διαχειριστής )
  • Το Άβαταρ του/της κραταιά
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 124
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 31
  • Κάρμα: 8
Alxp σ' ευχαριστούμε που μας εμπιστεύεσαι και να είσαι σίγουρη ότι είναι προβλήματα που τα έχουμε αντιμετωπίσει όλοι σχεδόν εδώ μέσα που παίρνουμε φαρμακευτική αγωγή.
Μου κάνει εξαιρετική εντύπωση, που και οι δύο γιατροί σου, δε συνδέουν την αύξηση των κιλών και τη μείωση της libido με τα χάπια.
Όχι ότι συμβαίνει πάντα, αλλά ειδικά τα κιλά, είναι κοινό πρόβλημα όλων όσων παίρνουν αντικαταθλιπτικά και είναι ευρέως γνωστό.
Προσωπικά, πήρα 30 κιλά μετά την αρχή της αγωγής, μέσα σε 2 χρόνια, και όπως μου εξήγησε ο γιατρός μου, στο τέλος της ψυχοθεραπείας μου (ήταν ψυχιάτρος - ψυχοθεραπευτής), ήταν η πιο δυνατή παρενέργεια που μου έβγαλαν και θα τα χάσω μόνο, με επιμονή, υπομονή, μεσογειακή δίαιτα και φυσικά άσκηση.
Δεν είχα ιδιαίτερο θέμα με τη σεξουαλική επιθυμία, εκτός φυσικά από την περίοδο που ήμουν σε καταθλιπτικά επεισόδια, αλλά έχω ακούσει πολλούς να τους έχουν δημιουργήσεις θέματα τέτοιου είδους.
Βέβαια, αν θες τη γνώμη μου, σε σχέση με τα χάλια που ήμουνα, χωρίς φαρμακευτική αγωγή, προτιμώ το ότι είμαι αφρατούλα, αλλά πολύ καλύτερα... ;)
Ελπίζω να σε βοήθησα, έστω και λίγο, και θα χαρώ, αν διαβάσω σύντομα νέα σου.
Τελευταία διόρθωση: 19 Μαρ 2015 01:54 από κραταιά.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Παρενέργειες φαρμάκων 21 Μαρ 2015 18:01 #5842

  • alxp
  • ( Μέλος )
  • Το Άβαταρ του/της alxp
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Φρέσκος Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 12
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
  • Κάρμα: 0
Κραταια σε ευχαριστω καταρχην παρα πολυ για την απαντηση σου!!!Με ανακουφισες λιγο λεγοντας μου οτι ειχες και συ τις ιδιες παρενεργειες...και καλα να τις εχεις αλλα να σε βγαζουν και τρελλοι οι γιατροι οτι δεν ισχυει κατι τετοιο;Τελοσπαντων,θα συμφωνησω με σενα οτι καλυτερα λιγα κιλακια παραπανω παρα να εισαι βυθισμενος στην καταθλιψη..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Παρενέργειες φαρμάκων 21 Μαρ 2015 23:01 #5843

  • menediatou
  • ( Διαχειριστής )
  • Το Άβαταρ του/της menediatou
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 83
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 17
  • Κάρμα: 4
Δείτε ένα ενδιαφέρον σχετικό άρθρο:
www.healthafter50.com/alerts/depression_..._150321_001&st=email
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": κραταιά, alxp

Παρενέργειες φαρμάκων 01 Απρ 2015 13:25 #5848

  • Thanasis1968
  • ( Μέλος )
  • Το Άβαταρ του/της Thanasis1968
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Έμπειρος Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 84
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 17
  • Κάρμα: 7
Κι γω χρόνια στο zoloft και τα zyprexa (αντιψυχωσικά) είμαι παχύσαρκος και μόνο στις περιόδους ψυχωσικών επεισοδίων χάνω βάρος αισθητά. Σαφώς και υπάρχει τρόπος αδυνατίσματος με αλλαγή τρόπου διατροφής και ομολογώ πως στο παρελθόν που το εφάρμοσα, πράγματι είδα αποτελέσματα. Πιστεύω πως το θέμα δεν είναι τόσο η αλλαγή μεταβολισμού όσο η αίσθηση του starving και η τάση που δημιουργείται για junk food τουλάχιστο σε ότι αφορά τα αντιψυχωσικά. Η σωματική άσκηση πράγματι είναι απαραίτητη για χάσιμο βάρους αλλά πως είναι δυνατό να εφαρμοστεί σε περιόδους κατάθλιψης; Αυτονόητα άτοπο!
Παρόλα αυτά και με το βάρος της εμπειρίας των επεισοδίων και νοσηλειών, πιστεύω ότι η περίπτωση διακοπής αγωγής πρέπει να γίνεται μόνο με τη συναίνεση του γιατρού. Ψυχολογικά αποδέχομαι το βάρος μου θεωρώντας πως καλύτερα χοντρός παρά τρελός.
Η απώλεια βάρους συνεπάγεται σκληρό αγώνα εγκράτειας και γυμναστική. Ελπίζω σ' ότι αφορά τον εαυτό μου να ευοδωθούν οι προσπάθειες μου.
Από σεξουαλική επιθυμία καλά πάω αν και τα χρόνια περνούν.....
Φίλη κουράγιο και καλή δύναμη στον αγώνα σου. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και πάνω από όλα τα καταθλιπτικά επεισόδια να είναι παρελθόν για σένα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Παρενέργειες φαρμάκων 03 Απρ 2015 18:15 #5850

  • alxp
  • ( Μέλος )
  • Το Άβαταρ του/της alxp
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Φρέσκος Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 12
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
  • Κάρμα: 0
Να σαι καλα για την απαντηση...και γω τελικα θα προτιμησω καποια κιλακια παραπανω και να νοιωθω καλα παρα να ειμαι σε καταθλιψη...κουραγιο σε ολους μας εδω μεσα και σε σενα...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Thanasis1968
  • Σελίδα:
  • 1
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.184 δευτερόλεπτα